Langkau ke kandungan utama

Ewww jijik si*l buat s** toy anjing💩💩

**post ni aku mencarut sehabis mungkin dengan semaksimumnya 🤬🤬**

Waduh,hat mana pulak negara idola sesetengah orang yang asyik rasa budaya dia tak maju macam budaya omputih tu ewwww..Oh my goshhh... Seekor binatang najis berat terlepas dari kandang then jual s*x toy berupa budak-budak and baru bulan ni jual s*x anjing. And najis berat ni macam najis berat lain gak,pedofilia,geli si*l🤮🤮 vav* tol🤮 F*** Loli pebenda tu suma!!! Ewwww sbb tu aku benci budaya najis berat ni tak kisah dari mana pon termasuk yang jdi puppet Jepun skang.
Gambar ni nanti ko print banyak-banyak lpstu buat cuci tandas yang dah 10 tahun tak cuci💩💩 lpstu kalo sape nak santet tu aku tak suruh apa-apa *oppsiee terbagi idea **

Aku kutip dari feministpost dengan thepublica. Najis ini pedo yang buat baby yang boleh customize bagi memenuhi keperluannya sebagai najis mughallazah dan basically aku takleh salahkan dorang 100% sebab diorang lazimnya dah terencat,neuron dlm otak tu semua guna buat terbayang najis pastu jadilah macam najis ini,hujungnya najis gak. No way aku nak backup🤮🤮.

Dia ni seperti biasa macam najis yang lain(berlambak kat dunia tapi mostly Jepun dh dipenuhi bnda ni,opssie aku mention nama negara sanjungan kau ke?)

Tapi apasal tak kena heret masuk dalam mamat ni? Ouhhh freedom gais as long tak kacau orang🤡🤡. Time ni hipokrasi dak dak "pejuang hak asasi whatever" bersinar mentari gitu... Terutamanya golongan yang copypaste brand LG TV tu.
Kau boleh fikir or atleast apply simple mathematics bahawa setiap tindakan ada kesan domino dia,especially najis binatang, kau ingat perogol,sumbang mahram tu semua lahir-lahir terus gitu ke? Dari mana lagi kalo bukan vidio lucah🤢🤮🤮🤮. Be productive lelaki sekalian dan jangan jadi loser boleh tak? Kau defend ego kau,sesuatu yang kena dengan nafsu binatang kau,jadilah macam najis ini.

 Sebab tu ada sorang ni meninggal depan raja dia siap cakap "Aku memiliki syahwat,tetapi syahwat memiliki engkau". Jangan jadi hamba hawa nafsu but hari ini? Memang semua orang adalah hamba kepada sesuatu sebab tu kita ni sepatutnya menghambakan diri kat Pencipta bukan benda lain!!! Faham! 


Fuhhh ignore je carutan aku,ini baru level 1 ye🤗🤗



Ulasan

  1. Fuhh ganas sungguh tulisan bang. Tapi kes Mamat Belanda ni menunjukkan Barat tu betapa tak bertamadunnua dorang.. Datang sini konon nak mentamadunkan kita puihhh!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah tu,dia ingat kita tak bertamadun ke? Kita ada dari abad ke 2 lagi kot,dorang yg tak bertamadun menjajah kita dan Barat dahlah menuju zaman gelap skang.

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Siapa cakap budak Kolej Komuniti noob,sumbat tempe dalam mulut dia

Ada lalu sedikit sebanyak stigma terhadap budak Kolej Komuniti bahawa diorang ni budak gagal. Ye ke? Masa aku Politeknik, terdapat budak Kolej Komuniti yang sambung Diploma dan kebanyakan diorang ni jadi pemimpin kat Politeknik dan tersangat matang dan tak macam aku yang terkapai masa tu >>>what's next? Sedangkan diorang dah "this is next!". Di Kolej Komuniti diorang sikit teori dan fokuskan praktikal sampaikan diorang ni power,budak IT Poli pun kalah bai dalam satu pertandingan. Dan bila diorang ni masuk Diploma, diorang ni dah belajar asas semua tu. Dan aku buat teori disebabkan sikap kegigihan diorang ambik sijil,benda tu yang jadikan diorang cemerlang di Politeknik. Indeed,aku pun tak kisah SPM aku gempak sebab benda tu dah lepas.  Sikap tu momentum kau,bukan keputusan. Ramai 4.00 tapi lepas sebulan hilang semua apa dibelajar. Kalau kau meletakkan kecerdasan pada kejayaan masa lalu,kau tak rasa pelik ke sebab manusia sememangnya akan tetap belajar dan kegigih

Hi dunia blog

 Assalamualaikum dan hello, Saya Azraii Daniel Bin Mohamad Luth. Saya berusia 13 tahun ni. Blog ni untuk saya kongsikan minat saya :).>< Tahun ni saya masuk Tingkatan Satu kat Kolej Abdullah Rafqi sebab UPSR saya 6A. Saya ada seorang adik dan dia lahir beberapa bulan yang lepas. Saya suka membaca dan menulis. Selamat berkenalan dengan rakan blogger semua🥰

'Bang,laptop apa bagus untuk Graphic Design?'

Aku baru bukak blog untuk post yang lepas,ada sorang follower ni komen jadi aku reply dalam post sbb blogger sekarang tak dapat tempek link. Before tu nak beli laptop ni kena tengok specs bukan tengok jenama eh, Untuk student aku cadangkan beli specs:  i3 11th Gen/i5 8th Gen Tapi kalau tak cukup bajet jangan beli ,beli yang 1.2k pun dah okey dan guna web application mcm website cloud banyak je sekarang tak perlu download software. Tapi untuk kes adik tu,aku cadangkan laptop DELL Inspiron 15 yang asalnya harga RM2000++ tapi sekarang tengah turun harga RM1,700. Ngam ngam dengan bajet adik tu. Nah ni  boleh tekan link ni Semoga adik dipermudahkan urusan dan berjaya bukan kat akademik je tau tapi pelajar yang terbaik.😁